במכתב לאו"ם השווה המחבל מרוואן ברגותי את עצמו לנלסון מנדלה

אבי יעקב 1 Comment on במכתב לאו"ם השווה המחבל מרוואן ברגותי את עצמו לנלסון מנדלה

המחבל השוהה בכלא הישראלי מרוואן ברגותי השווה את עצמו במכתב שהופץ למועצת הביטחון של האו״ם ל"נלסון מנדלה" • השגריר דנון בתגובה: ״ברגותי הוא טרוריסט כמו דאע״ש״

המחבל מרוואן ברגותי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו״ם, דני דנון, הגיב בחריפות למכתבו של המחבל הפלסטיני מרוואן ברגותי, אשר שלח איגרת לפרלמנטים ברחבי העולם והפיץ אותה למועצת הביטחון של האו״ם, במסגרתה הוא משווה את מעצרו לזה של נלסון מנדלה וקורא למערכת המשפט בישראל אפרטהייד: ״ברגותי הוא טרוריסט ורוצח״, אמר דנון על הדברים והוסיף: ״פעולותיו של ברגותי שמקדשות מוות ורצח אינן שונות מפעולותיהם של דאע״ש שמנסים לכפות את רצונם באמצעות טרור ברחבי העולם״.

במכתבו עוד כתב ברגותי כי במשך 50 שנים, ״הכוח הכובש״ שהוא ישראל עצר מאות אלפי פלסטינים, וכי ישראל שוללת מהאסירים זכויות יסוד ופוגעת בהם באלימות. ברגותי כתב את מכתבו על רקע שביתת האסירים אותה הוא מוביל ומכתבו הופץ לפרלמנטים ברחבי העולם ולמועצת הביטחון.

כזכור, ביום חמישי האחרון התקיים דיון במועצת הביטחון של האו״ם, במסגרתו התעמת השגריר דנון עם הנציג הפלסטיני לאו״ם. השגריר דנון הציג את תמונתה של יואלה חן ז״ל ופנה אל חברות מועצת הביטחון בדיון: "זו יואלה, אם לשני ילדים, שנרצחה בדם קר על ידי מחבלים שהונחו על ידי ברגותי. האדרתם של טרוריסטים כמו ברגותי לא רק מרחיקה את השלום אלא מחללת את זכרם של קורבנותיו החפים מפשע."



1 תגובות

מיין תגובות